Försvarsmaktens Specialförband

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

2 posters

    Lystring!!

    avatar
    MrKliwa
    1:e Sergeant
    1:e Sergeant


    Antal inlägg : 7
    Registreringsdatum : 16-02-19

    Lystring!! Empty Lystring!!

    Inlägg av MrKliwa lör apr 02, 2016 1:10 pm

    FMSF är så gott som borta från Saboon. Under två veckors period har jag nu iakttagit utvecklingen och gått in varje dag i Saboon. Dock har jag endast hittat någon enstaka soldat. INGA befäl. Den enda som höll ihop armén var vår kära Major. Och när även han nu är inaktiv är armén så gott som borta ut kartan.

    Det vi måste göra nu är att hitta någon dag så SNART som möjligt där ALLA befäl samlas i RekryC och där mycket rekryterings närvaro ska pågå. Sedan gör vi någon satsning några dagar på att lära alla hur man rekryterar och beter sig och hur verksamheten fungerar. En ytterligare åtgärd skulle vara någon form av Vår bal en vecka efter denna reträtt.

    Jag är nära på att ge upp. Det är 0 aktivitet i FMSF just nu. Fler befäl måste vara aktiva annars föreslår jag degradering. Detta må vara fräckt av mig då de jag syftar på har i de flesta av fallen högre grad än mig själv, undantag Major Eagle.

    Det är inaktivitet ja. Men det är ingen vanlig inaktiv period som vi hade i forna FM. Denna inaktiva perioden är lik den vi hade i FM innan alla slutade.

    Hälsningar
    1e Sergeant Kliwa
    avatar
    MrKliwa
    1:e Sergeant
    1:e Sergeant


    Antal inlägg : 7
    Registreringsdatum : 16-02-19

    Lystring!! Empty Sv: Lystring!!

    Inlägg av MrKliwa lör apr 02, 2016 1:14 pm

    Ytterligare åtgärder hade varit:

    - Bort med sentry

    - Bort med det nya graderingssystemet

    Båda dessa skapar en stor förvirring. Det kan liknas med lärarnas pappersarbete. Vi måste skippa alla saker som tar tid och fokusera på viktiga saker!
    XZaneX
    XZaneX


    Antal inlägg : 10
    Registreringsdatum : 16-02-13

    Lystring!! Empty Sv: Lystring!!

    Inlägg av XZaneX sön apr 03, 2016 2:51 pm

    Du jag är den enda som är aktiv -.-
    XZaneX
    XZaneX


    Antal inlägg : 10
    Registreringsdatum : 16-02-13

    Lystring!! Empty Sv: Lystring!!

    Inlägg av XZaneX sön apr 03, 2016 2:52 pm

    När jag kommer in så är det ingen inne och rekryter vill ha övningar osv men jag har inte rättis.....
    XZaneX
    XZaneX


    Antal inlägg : 10
    Registreringsdatum : 16-02-13

    Lystring!! Empty Sv: Lystring!!

    Inlägg av XZaneX sön apr 03, 2016 2:54 pm

    Och ja jag tycker vi borde ta bort sentry och "officer kontoret"

    Sponsored content


    Lystring!! Empty Sv: Lystring!!

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: ons maj 15, 2024 3:39 pm