Försvarsmaktens Specialförband

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

    Hur tjänstgör jag?

    CaptenMa
    CaptenMa
    Löjtnant
    Löjtnant


    Antal inlägg : 7
    Registreringsdatum : 16-02-28

    Hur tjänstgör jag? Empty Hur tjänstgör jag?

    Inlägg av CaptenMa fre mar 04, 2016 7:52 am

    Kära soldater,

    Vi vet och är väl medvetna om att det nya tillagda sektionen i RekryC är fascinerande och ser jävligt kul ut, men för att hålla det hela under realism så ska du som soldat vara fullt medveten om att du MÅSTE utbilda dig inom sentry {%} för tjänstgöra där! Kolla gärna upp (http://www.specialforband.com/t25-fmsf-kurs-utbildningar) för att lära dig mer om alla utbildningar/kurser (övningar) du ska gå för att få tillgång till olika delar av FMSF eller för att kolla upp nästa gång du går upp i grad. Vi jobbar mycket på att utveckla FMSF så mycket som möjligt och strävar hela tiden efter hur vi kan göra det hela enkelt utan att det ska behöva finnas ett befäl eller officer med rättigheter aka ''rättis'' för att FMSF ska vara aktivt dygnet runt. Fråga kostar ingenting men att trycka på länken ovanför och kolla upp vad du ska göra och hur vi har planerad upp för dig kostar inte någonting heller.

    Detta är krav på tjänstgöring av Sentry/M1K:

    FSU KRAV FÖR ATT UPPNÅ GRADEN M1K
    OR2 - Menig 1 klass - M1K:

    Utbildning: Befälsutbildning - {B}
    Arrangera kurs: {E} 6ggr
    Kurs: Pansarskott m/86 - {D}
    Kurs: Patron Ur - {#}
    Kurs: Gustav XVI's Port (Sentry) - {%}
    Tjänstgöringstid i 5 dagar dagar totalt
    Avklarad: {B}/D}+5 dagar = (Befodran)
    Motto: FMSF G: M1K {BD#%}


    Precis så här enkelt formulerad ligger de andra gradernas planering samt de alla utbildningar/kurser och vilka krav vi har satt åt dem!


      Aktuell tid och datum: tis maj 14, 2024 7:54 am